مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

عینک جدید ه مریم ....

 

 

جونم برات بگه یه عینک گرفتم  

توپ!!!! 

 

 عینک خوشبینی ..... 

 

به چه قیمتی؟؟؟؟  

 

به بهای یک سال از بهترین روزهای عمرم!!!!

 

ارزش داره؟؟؟ 

 

 

یا حق!!! 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
همسایه یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:08 http://minoom.blogsky.com

سلام
بهای گزافی دادین
محمد و مینو

ali یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:50 http://www.alieimany.blogfa.com

2.962962938642.45885045304با سلام.اولا خسته نباشید میگم.مطالب جالبی دارین.بیشترشو خوندم.تبریک میگم.منهم یه وبلاگ درباره مهندسی برق قدرت دارم.یک ماه راش انداختم.بخاطر همین بازدیدش کمه.البته ناگفته نمونه مطالب کامل و جالبی داره.مخصوصا تو آرشیو و موضوعاتش.به درد همه می خوره مخصوصا مهندسین عزیز.من خودم لیسانس برق هستم و این ویلاگ رو جهت تبادل اطلاعات گذاشتم .تونستم تو یک ماه 100 پست خوب و مفید بزارم.اگه وقت کردین و ما رو قابل دونستین یه سری به ما بزنید.اگر هم امکانش هست منو در وبلاگتون لینک کنید تا دیگر عزیزان هم بتونن از مطالب من استفاده کنن.اسم مورد نظرتون هم در نظرات من قرار بدید تا شما رو لینک کنم.به همین راحتی میتونید توی وبلاگتون یه پنجره ای برای رفتن به دنیای برق برای مخاطباتون از هر قشری ایجاد کنید.ممنون میشم منو با اسم مهندسی برق قدرت لینک کنید.ممنون
www.alieimany.blogfa.com

الیس در برره یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:17 http://www.2baleparvaz.persianblog.ir

مریم جان سلام سال نو مبارک . خانومی شما تو رادیو جوان کار میکنین؟ سوال مهمی داشتم اگه بتونی کمکم کنی ممنون میشم

آنی دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:49

سلام مریم جون
لباس نو و عینک نو مبارک
حتما ارزش داره
یه سر بزن
یه ÷ست جدید گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد