مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

3 برش از امروز

1) مدتهاست احساس می کنم باید یه حساب و کتاب اساسی داشته باشم. با همه ی انرژی این کارو می کنم. رقم خیلی بالاست . یه چیزی در حد...................... صدای زنگ خطر با صدای پرنده محبوس توی کانال کولر مغازه توی گوشم می پیچه .... 

2) وسط این گیر و دار چک نوشتن و وارد کردن فاکتورها سر می رسه . کاملا نمی شناسمش! نه به خاطر اینکه 6.5 میلیون بهش بدهکارم . به خاطر اثرات شیمی درمانی بر پیکره اش. وقتی از مشقتهای زندگیش و هزینه ها و مشکلات دیگه ش صحبت می کرد دلم می خواست زار و زار گریه کنم. از امید به زتدگی می گفت . خدا رو شکر می کرد به خاطر اینکه مثل آدمی نبوده که یه دفعه ایست قلبی می کنه و همه چیز تمام !خدا رو شاکر بود که بهش فرصت بیشتر زندگی کردن داده و تسلیم در برابر قضا و قدر و خواست خداوند. 

3) مشتری تقریبا قدیمی ما بود. عروس یکی از زرگرها . مثل همیشه انرژیک و سرحال! احوال شوهرشو گرفتم . گفت طلاق گرفتم!!!! دلیل این کار رو مادر شوهر بد عنوان کرد!! خریدش داره تموم می شه. تلفن زنگ می خوره. صداشو می تونم بشنوم! یه مرد پشت خطه . کجایی الهی فدات بشم !! الان می آم عزیزم قربونت برم !! فهمیدم مادر شوهر پوششی بر هوس بوده !!

نظرات 1 + ارسال نظر
site سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:02 http://www.site.760.ir

650561894187گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site.760.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد