مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

می خوام با تو باشم ....

 

می خوام با تو باشم هنوز عاشقونه  

ولی نازنینم چگونه چگونه ؟؟؟ 

چگونه چگونه ...؟؟؟ 

  

 

ساعت 19:20

نظرات 2 + ارسال نظر
رومینا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 http://black-love2.blogsky.com/

چگونه چگونه داشت ؟؟؟؟

مثل آدم قربونت بشم

رومینا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:32 http://black-love2.blogsky.com/

ای مریم جان
دست رو دلم نزار که خونه

نه بزار

بزار تا تپش هاشو احساس کنی
تا سعی کنی که بفهمی
بزار تا هر دمو بازدمو درک کنی

غریبه ها بیشتر ادمارو درک میکنن
اینو قبول نداری مریمی ؟؟؟


چقدر دوست دارم به غریبه ها بگم دوستت دارم
و اونا هم بهم لبخند بزنن
چقدر دوست دارم برم تو آغوش غریبه ها
و اونا نوازشم کنن

مریم
نوازشم کن
بغلم کن

بزار تو بغلت گریه کنم
بزار تو بغلت آروم بگیرم
بزار گوشمو بزارم روی قلبت و صدای آروم آروم زدنشو بشنوم
بزار با صدای قلبت آروم بشم

چون غریبه ای
چون میتونی عزیز باشی
چون میتونی دوستم داشته باشی
چون ....

خسته شدم مریم
خیلی خسته شدم

دستمو بگیر
بزار برای یک بارم که شده اعتماد کنم
اعتماد کنی


نازم کن مریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد