مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

آیا ؟؟

آیا من  

نه 

آیا ما 

می تونیم زیر بار این فشار جون سالم در ببریم ؟؟ 

خدایا ؟؟؟ 

کمکمون کن 

دلم شور میزنه  

یه دلشوره ی مدام  

که باید پشت یه لبخند پنهونش کنم .. 

دلم گرفته  

دلم گرفته از بعضیها  

از زمونه  

از بی رحمیش 

از اینکه همه گرگند   

زمونه ی زشتیه   

همه به قول فروغ  

همچنان که به تو لبخند می زنند  

در ذهن خود طناب دار تو را می بافند.... 

 

و دیگر هیچ......... 

 

پ.ن:آهنگ جدید قمیشی تقدیم به همه ی اونهایی که مثل من عاشق هنر اون هستند...

نظرات 1 + ارسال نظر
جوجو چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:11

سلام خوبی؟
آپ کردم... بدو بیا...
نظرم بذار...میسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد