مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

خدایا متشکرم ......

خدا جون متشکرم واسه جهان به این خوبی!  

 

بلایی بود و به خیر گذشت الهی شکر  

خدایا دوستت دارم و خیلی خوشحالم که من و لایق دوست داشتنت می دونی 

خدایا نمی دونی چقدر ازت ممنونم و نمی دونی که چقدر خوبی و خودت خبر نداری قربونت برم! 

خدایا ممنونم به خاطر همه چیز .... 

به خاطر پسرم که می ترسم از اون بنویسم و خودت حفظش کن 

به خاطر شوهری که باز هم...الهی شکر 

و به خاطر رحم بی حد و حسابت به من  

به این بنده ی حقیر  

به این بنده ی ناچیز  

دوستت دارم  

دوستت دارم خدا جون ..ماچ! 

 :

از طرف : مریم بانو!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد