مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

ممنونم بابا....


بابا ممنونم باز هم ممنونم به خاطر نگرانیهای بی حدت

به خاطر احوالپرسی های دم به دمت

به خاطر صدقه و نذر  دادنهایت برام نه برایمان...


و مهمتر از همه به خاطر ه این همه قدرتی که در وجودم کاشتی

به خاطر تحمل پذیری ه شرایط

به خاطر صبر

به خاطر روحیه ه ی شکست ناپذیری

که اگر امروز به جبر ه شرایط نگرانم و دلخور

باز هم می توانم به خودم

باورهایم و

ایمانم تکیه کنم

دوستت دارم بابا

باش تا باشم....


پ.ن: و خدایا ممنونم به خاطر عزیزان ه مهربانی که در زندگیم قرار دادی

قدر دان ه محبتها و فداکاری هایتان هستم

تا ابد

دوستت دارم مامان و ممنونم به خاطر همه ی زحماتت....


این روزهایم در ابهام و تردید سپری می شود

اما ایمان دارم

ایمان

...


یا حق!!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد