مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

.....

 

سعید خوب ه من بی مقدمه و بی شک امروز با یقین می گویم من در برابر مشکلات و درد از تو مقاوم ترم عشق ه من .... 

شرح ماجرایت را که خواندم و با احساسات خودم در شرایط مشابه مقایسه کردم به این تنیجه رسیدم ..... 

  

دیروز فیلم و عکسهایی که از دست رفته بودند و در جریان احیا دویاره سیستم برگشتند رو مرور می کردم  

ما شا الله   

سروش

در سنین مختلف همیشه جولو تر از سنش بوده ....

خدا یا به من لیاقت داشتن اونو بده .. 

ساده و بی تعارف. 

 

چند روز پیش سرش  رو روی شکمم گذاشت و آروم گفت :نی نی مواظب خودت باش 

و با مرگ بجنگ!!!! 

 

کلی ذوقشو کردم... 

 

نمی تونم راحت ازش بنویسم 

فقط خدا حفظش کنه  

همین.... 

 

برام دعا کنید  ... 

 

یا حق!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد