مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

شعر و قصه

اولا زندگی یعنی وقتی پای اینترنت می شینی جو نگیرتت و کسی که بستر رو برای درک دور و برت محیا کرده فراموش نکنی !!! ثانیا ۳ خط زیر تنها یادگارای من از اوایل تولد سروشه ! هرچند هنوز حسرت چند بیتی که زمان تولد سروش مرتکب شدم و جز یکبار که برای مریم خوندم جایی ثبتش نکردم - توی دلمه !!

تو ای سروش نازنین امین رازهای من
تویی که مهربانی و عزیز و پاک و طاهری
بیا که از حضور تو دلم دوبار پر زده
به روزهای دلخوشی به حس خوب شاعری
بیا تمام بودنم شود فدای بودنت
تو بوی مریمی که در مشام عشق حاضری

ارسالی در شنبه 22 مهر ماه سال 1385ساعت 8:09 PM نظرات (8) 
راستی چند روز قبل  سروش از خودش قصه ای گفت که متاسفانه من و مادرش کاهلی کردیم و جایی ثبتش نکردیم ! فکر می کنم اینم یه حسرت دائمی شه برامون!! 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد