مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مهاجرت !

یکی از دوستام به من پیشنهاد شراکت و کار در سوئد داده و دیگری پیشنهاد زندگی و تاسیس شرکت در جمهوری چک! من نمی دونم باید قید موقعیت اداری و مالیمو بزنم تا فرزندم در جامعهی مترقی تری رشد کنند یا به همین روال پر استرس ادامه بدم !!! این هم یه وبلاگ در رابطه با خانواده ای که در انگلیس زندگی می کنم که سر فرصت مطالبشونو می خونم ! 

http://weineurope.blogsky.com

نظرات 1 + ارسال نظر
بانوی کوچک سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:55

سلام عزیزم خوبی؟ نوشته بودی که نظر و دیدگاهمو عوض کنم . اما به خدا نمیدونی تو سیستم کاری ما چه خبره این نظر من تنها نیست نظر خیلی از ماهاست . راستی عزیزم جدا میخوای بری اونورا زندگی کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد