مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

سردرد و خستگی کشنده

من شرایطم بد نیست

تقریبا به خیلی از آرزوهام رسیدم

البته تو بعضیهاشم سرخورده شدم

اما این روزها خیلی خسته ام

زورکی سرپا هستم

له ام له له 

خیلی فشار رومه

مدتهاست 10 ساعت خواب آسوده رو تجربه نکردم

تو این 10 سال به اندازه 30 سال آدم معمولی دویدم و تلاش کردم و حرص خوردم

و الان خیلی خسته ام

همکارام می گن یه سفر 10 روزه علاج کارته

اما خودم اینجوری فکر نمی کنم

هر روز دارم پریشون تر از روز قبل می شم

آخه باید بپذیریم ما آدمیم

حس کنید حتی جمعه هم ندارید

هر روز از 8 - 9 صبح لغایت 11 شب اسیر استرس که باشید معلومه خسته می شید

معلومه فکرتون کار نمی کنه

معلومه حوصله هیچکسو ندارید.........

خدایا راه حل برون رفت من از این حالت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سردرد داره منو می کشه!!

نظرات 2 + ارسال نظر
من و خونه زندگیم(بهار) دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 http://manokhonezendegim.persianblog.ir/

ان شاءلله که همیشه سالم باشین

مریم دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:51

این پیک های ناخوشایند توی همه ی زندگی ها هست ..مهم مدیریتشه حاجی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد