مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

این روزها ...


این روزها اکثر مواقع خونه نیستم.

این روزها دارم به مسائلی عمیق فکر میکنم.

این روزها دارم متاسفانه! یه کسایی رو می شناسم .

این روزها دوست دارم تصمیماتی قطعی و جدی بگیرم .

                                                                     کلا این روزها ............

                                                                                   بماند تا شاید وقتی دیگر...

نظرات 2 + ارسال نظر
سما یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:16 http://setare-khamoosh.blogsky.com

خوشحال میشم به وب من سر بزنید
اگه با تبادل لینک موافق بودید بگید با چه اسمی لینکتون کنم

من و خونه زندگیم(بهار) دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 http://manokhonezendegim.persianblog.ir/

موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد