مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

من یک زنم ....

من یک زنم

و

به توانایی هایم شک ندارم ...


من می توانم

می توانم تمام این روزها  را پشت سر  بگذارم و مدیریت کنم .

(با توکل به خدا)


می دانم که ان شا الله :


پسرم لوزه اش عمل خواهد شد

ان شا الله با موفقیت !


مسافر کوچولویم سلامت به دنیا خواهد آمد...


مسائلی را که حتما من بد متوجه شدم

اصلاح ذهنی خواهند شد ...

چون اصل زندگی مشکلی ندارد ..

(به گفته ی بهترین راهنمای زندگیم ...بابا.)


و من محکم تر از قبل باز خواهم گشت ..


چون

من یک زنم و نباید به توانایی هایم شک کنم ..

که همه چیز زیر سوال میره ....

مگه نه بابا؟؟



می روم

به توصیه ی تو پیر پر تجربه ..

می روم در پیله که پروانه خارج شوم...


گفتی:

پروانه ای زیباست که بتواند با همه ساز زندگی برقصد!


 من یک زنم...

و

می توانم!



پ.ن: بابا یه جور عجیبی دوستت دارم ...ممنونم که هستی !

پ.ن2: نقطه +!

بعدا نوشت : خدایا بیشتر از همیشه به کمکت احتایج دارم ..یادت باشه لطفا!


نظرات 2 + ارسال نظر
آنی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 http://ngh2.blogsky.com

سلام عزیزم
حتما می تونی
عمل لوزه هم اصلا سخت نیست
منم وقتی عماد لوزه هاشو می خواست عمل کنه مردم و زنده شدم
اما خدایش فقط دو ساعت بی حال بود و بعد دیگه خوب شد

ممنونم عزیزم
خدا کنه من که نگرانم ان شا الله خدا همه ی کارها رو برامون آسون کنه

آنی چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:26

سلام مریم جون
عماد بعد از عمل لوزه اش چند روزی گلوش درد میکرد و فقط سوپ و غذاهای آبکی یا فرنی و حریره بادوم می خورد
مراقبت خاصی نداشت
فقط باید بیشتر بستنی می خورد
عماد ۵سالش بود که عمل کرد
ایشالا سروش جونم همیشه سالم باشه
اما مطمئن باش بعد از عمل راحت می شه

ممنونم
ان شا الله که همین جوری بشه
سروش هم همین حوالی 5.5 هست
توکل به خدا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد