مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دلگیرم ...

سخت ازت دلگیرم

بد جوری ازت شاکیم 


اصلا این روزها ازت راضی نیستم


اذیتم می کنی

با دلم راه نمی یای


به حرفم گوش نمی دی

اصلا اونی که می خوام نیستی


یه تصمیمیاتی میگیری که من اصلا ازش راضی نیستم

کارهایی انجام می دی که ناراحتم می کنه


حرفهایی می زنی که اصلا درست نیست

کسایی رو ناراحت می کنی که من عاشقشونم


بی دلیل گیر می دی گاهی وقتها

به مامانت سر نمی زنی و کلی وقته چشم به راهته


نمی دونم  بهت چی بگم ؟؟

دوستت دارم !


چون می دونم اگر تورو دوست نداشته باشم

هیچ کس دیگه ای رو نمی تونم دوست داشته باشم

اولین قدم رشد من دوست داشتن تو ه!


پس باهام راه بیا

خواهش می کنم یه کم بیشتر دقت کن


روی کارهات

حرفهات

و تصمیمیات

تا

ازت راضی تر باشم

باشه؟؟


ممنونم دختر خوب

ممنونم مریم بانو...


دوست دارت :مریم.

نظرات 1 + ارسال نظر
جوجو طلایی پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:36 http://jojotalae.blogsky.com

سلام وب خوبی داری...
به منم سر بزن.
اگر با تبادل لینک موافقی خبرم بده...
jojotalae.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد