مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

امروز...

امروز از صبح اول وقت تا الان به کزتینگ گذشت...

همش داشتم خونه رو تمیز می کردم

خییییییییییییللللییییییی خسته شدم...

و همش می ترسیدم از روزهایی که مسافر کوچولومون

ان شا الله به سلامت به دنیا بیاد و سروشم مدرسه ای!

واای خدایا به من قوت بده

که بتونم به کارهاشون رسیدگی کنم و کم نیارم ...

یا خدا..

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:05

خدا کمک میکنه.
به امید او
نگران نباش...

ممنونم
اگر امید به اون نبود که
هیچ بود و هیچ.....

دریا سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 http://azjensebaran.blogsky.com / quietseashore.blogsky.com

سلام دوست خوبم
انشاالله که همه چیز براتون آسون و بی دردسر میشه
و خسته هم نمیشید انشاالله
خدا بزرگه گلم
نگران نباشید


وبلاگ دیگر من
quietseashore.blogsky.com
پیشاپیش از لطف حضور پرمهرتان در
''Quiet Seashore'' صمیمانه سپاسگزارم...


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد