مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

....

همیشه اونهایی که ادعاشون میشه

دوستت دارند

درکت می کنند

زود تر ترکت می کنند...

راستی چرا؟؟؟

لعنت به رسم زمونه..........

نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی کوچک چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:31

سلام عزیزم خوبی؟ راست میگی منم یکی دو بار این تجربه رو داشتم ....
نی نی کوچولوت کی دنیا میاد ؟
نگران نباش سروش هم آروم میشه حتما به خاطر اومدن کوچولوی جدیده که اینجوری شده ...
راستی گرچه دیر ولی عیدت مبارک .

سلام
ممنون
مهر ماه ان شا الله
نه به خاطر عمل لوزش اذیته ..
عید تو هم مبارک گلم

صبا و پرهام یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:39 http://anymoanyma.blogsky.com

سلام خانمی

من همه جوره در خدمتت هستم

هیچ وقت یادم نمیره که تنها کسی که به اون متن من خیلی دقت کرد تو بودی. متنی که در مورد دپرشن نوشته بودم. خیلی برام ارزشمند بود..

الانم همه جوره در خدمتت هستم..

نه برای جبران

برای حس خوب کمک به یه دوست که همیشه به یادش هستم

و مخصوصا الان شرایط سختی رو میگذرونه

سلام
ممنونم عزیزم
مرسی همین حس ه خوبی که به من دادی توی این شرایط برام یه دنیا ارزش داشت ...
خدا رو شکر پسرم داره بهتر میشه و منم کم کم دارم خودمو بازیابی می کنم
ممنونم ان شا الله که همیشه شاد و سلامت باشی ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد