مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

جنس زندگی...

این روزها جنس زندگی ام کاملا عوض شده  

انگار  تازه مادر شده ام  

همه چیز تغییر کرده  

مسئولیتها هزار برابر شده  

و اصلا یه جور عجیبی توی لاک زندگی فقط خودم با یه  

حصار دور تا دور ما چهر نفر فرو رفتم  

وقتی دیروز مامانم گله کرد که چرا چها روزه !! احوالشو نپرسیدم .....

وقتی دوستم میگه 2 ماهه ! ازت بی خبرم گفتم شاید بچه ات به  دنیا آمده ... 

وقتی یادم میره احوال عزیزی رو بگیرم  .... 

همه ی اینها باعث میشه متوجه شم  

که جنس زندگی ام عوض شده  

الهی شکر راضیم  

از این پیله ی 4 نفره لذت میبرم اما باید کمی هم به فکر اطرافیان بود  

به فکر اونهایی که دلشون برات می تپیه  

و دوستت دارند .... 

 

خدایا کمکم کن ....خدای خوبم کمکم کن بتونم مادر خوبی برای بچه هام  

همسر خوبی برای شوهرم  

 انسان خوبی برای اطرافیان  

و مهمتر از همه بنده ی خوبی برای تو باشم ..  

قدرت مدیریت برنامه های خانوا ده ی کوچکم رو به من بده  

آمین .... 

 

 

پ.ن:راستی چرا بلاگ اسکای ساعتشو آپ دیت نمیکنه ؟؟؟هنوز ساعت قدیمه ... 

  

بعدا نوشت : یادش به خیر...این آهنگ سیاوش قمیشی .. بارونو دوست دارم هنوز چون تو رو یادم میاره !!!یادته ؟؟؟؟؟؟ کاش دوباره اون همه حرارت برگرده ...تقریبا محاله!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد