مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

لذت...

لذت میبرم از این بی تفاوتی خودم به بعضی مسائل  

یه جورایی معنای زندگی برام عوض شده  

ارزش ها برام تغییر کرده  

نگاهم به دنیا یه جور دیگه شده  

انگار امن تر ...آرام تر.... 

نمی دونم.. .. چه جوری بگم...

یه بی تفاوتی شیرین و دوست داشتنی  

وقتی میبینم به عنوان یه زن که فردا شب یکی  

از مهترین مراسم فامیل هست  

یعنی درجه یک و من چقدر بی تفاوت دارم بر خورد میکنم 

منوجه این همه تغییره آرام دورن خودم میشم    

واسه خود طرف از صمیم قلبم آرزوی خوشبختی دارم  

اما به مسائل حاشیه ای خیلی اهمیتی نمی دم... 

 

انگار یه جور حس ه افزایش اعتماد به نفس باشه  

با دوباره مادر شدنم 

و یا .. 

نمی دونم اسمش چی هست  

اما

ان شا الله که این تغیرات پایدار باشن  

چون دوستشون دارم...  

 

 

پ.ن: از آدمهای بد قول اصلا خوشم نمیاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد