مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

حال ه من....

این روزها  داره می گذره  

با همه ی سختیهای خاص ه خودش 

اما  

اونقدر شیرینی حضور مسافرم زیاده  

که تلخی ها رو می پوشونه  

بعضی روزها خیلی احساس تنهایی کردم  

با وجود همه ی محبتهای  بی دریغ ه اطرافیان  

اما جای خالی ه مامانم حس شد و اذیتم کرد 

اما گذشت .... 

پسرکم داره کم کم بزرگ میشه و من پر از حسه  

خوب ه بودنشم!!  

من حالا مادرم  

مادر دوتا بچه که به صبوری های من بیش از پیش احتایج دارند.... 

کاش یادم نره....

   

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد