مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

گذز زمان ...

امروز دمی برای خودم پیدا کردم با عدم حضور سروش ..  

وقتی داشتم عکسهای زمان تولد سروش رو می دیدم و مقایشه می کردم با سینا  

دیدم ای واای چقدر گذر زمان روی همه ی ما تاثیر داشته  

عکسهای اطرافیان و اقوام رو با سروش دیدم و با چهره ی الان مقایشه کردم انگار  

خیلی بیش از این 6 سال گذشته بود  ....

گرد گذر زمان روی چهره ی همه ی ما نشسته بود  

و البته گرد فاصله روی روابط..!  

که این بیشتر آدمو آزار میده  

بغض کردم .... 

 این دنیا هیچ ارزشی نداره  

ما بد جوری اسیرش شدیم  

به ظاهر و کلام می گیم لعنت به دنیا. 

اما اونقدر وابسته و دل بستش هستیم که خودمونم باور نداریم.. 

نمی دونم .... 

خدا کنه که در رهگذر زمان که ناچاریم باهاش بریم  

بتونیم حداقل خوب زندگی کنیم  

دل نشکنیم  

مهربون باشیم .....

یا حق!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد