طبق هماهنگی های انجام شده در شبکه بانکی کشور، تمامی پایانه های فروشگاهی بانک ملت از روز 7 آذرماه 1391 به شبکه شاپرک متصل شدند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، با ورود پایانه های فروشگاهی این بانک به طرح شاپرک، از این پس فرآیند تسویه با پذیرندگان که پیشتر به صورت آنی صورت می پذیرفت، با استفاده از بستر سامانه پایا و به تناسب نزدیکی زمان انجام تراکنش به سیکل های سامانه مزبور (در 7سیکل سامانه پایا) طبق جدول ذیل پیاده سازی شده است.
شماره سیکل | زمان انجام تراکنش (تجمیع تراکنش های فی مابین هر سیکل) | آغاز واریز به حساب پذیرندگان |
1 | از ساعت 18 روز قبل تا ساعت 4 صبح | ساعت 6:05 |
2 | از ساعت 4 تا ساعت 8 | ساعت 9:35 |
3 | از ساعت 8 تا ساعت 10 | ساعت 11:35 |
4 | از ساعت 10 تا ساعت 12 | ساعت 13:35 |
5 | از ساعت 12 تا ساعت 14 | ساعت 15:35 |
6 | از ساعت 14 تا ساعت 16:30 | ساعت 18:05 |
7 | از ساعت 16:30 تا ساعت 18 | ساعت 20:05 |
بر اساس این گزارش، بانک ملت ضمن سپاس از تعامل و همکاری درخور قدردانی مشتریان در زمینه مشکلات حادث شده به سبب پیاده سازی طرح مذکور، همواره در پی ارائه خدمات مطلوب و دستاوردهای نوین بانکداری الکترونیک خواهد بود.
در این راستا، مرکز تماس بانک ملت با شماره تلفن های 1556در تهران و 82488- 021در شهرستان ها و همچنین مرکز تماس شرکت به پرداخت ملت با شماره تلفن های 27312731 و22770970- 021 آماده پاسخگویی به ابهامات و مشکلات احتمالی مشتریان خواهند بود.
سلام ببخشید میشه بپرسم رمز چیه