مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

کت و شلواری که هرگز پوشیده نشد!

داریم از تفریح بر می گردیم

بچه ها خواب هستند

 

موزیک مورد علاقه ی من که

همون روز رایت شده

پخش میشه (ممنون اقای خانه!)

در حال زمزمه ام

بابا میگن:

- فلانی که دیروز به رحمت خدا رفت (خدایش بیامرزد)

کت و شلوارش رو واسه عروسی نوه اش

داده بود اطو کشی!!!!!

همون روز قبل


و من دلم کلی گرفت از اینکه اون کت و شلوار

هرگز پوشیده نخواهد شد

و یا حتی از اطو کشی پس گرفته نخواهد شد!!!!


و با خودم گفتم

به هیچ چیز در این دنیا اعتباری نیست

جز محبت و گذشت......


....؟؟؟.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد