مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

این روزها.......

این روزها بی خیال دنیا شده ام 

سعی می کنم کمی بیشتر به من خوش بگذرد 

این روزها به من کمک کرده عده ای را بهتر بشناسم 

این روزها را دوست دارم !  

راستی خانواده ام را دوست دارم - با همه ی مختصاتش! اثبات خودم را دوری گزیدن از خانواده ام نمی دانم 

محصول خانواده ام را خودم می بینم که به لطف خدا  نه اهل خلافی هستم و نه بی بندو بار 

و به لطف خدا خانواده ی خوبی هم تشکیل داده ام 

تنها ایراد خودم و خانواده ام را خددار نبودن و نمایشی زندگی نکردن می دانم !! 

راستی توی این دید و بازدیدهای عید چند مورد رفتار مردانه از سروش دیدم که به خودم بالیدم... 

خدا رو شکر...



ما شا الله....

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم بانو یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:03

ما هم
به شما می بالیم آقای خانه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد