مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

باران

باران که بیاید همه عاشق هستند!

باران عزیزم سلام . هرچند دیرهنگام اما تولد و همیشه ات مبارک . باران عزیز دوست دارم صادقانه بگویم تو را به اندازه بچه های خودم دوست دارم . این یعنی بدون اغراق اگر خاری در انگشتت فرو برود آن خار درقلب من رخنه کرده است- اگر اشکی در چشمانت حلقه بزند آن اشک دریای غم من می شود و اگر گل خنده بر لبانت بشکفد این خنده روح امید و زندگی را در من جاری می کند. باران عزیز یک معذرت خواهی به تو بدهکارم ! دوست داشتم بهترین باربیهای دنیا را به تو کادو بدهم اما بهتر از آن باربی کذایی در این شهر نیافتم ! اگر مورد توجهت قرار نگرفت من را ببخش!! راستی چند تا cd از بهترین آهنگهای روز را برایت گلچین کرده بودند که مجال شنیده شدن پیدا نکرد ! آنها را به عنوان یادگار روز تولدت گاهگاه گوش خواهم کرد و به ذهن خواهم سپرد که فاصله یه حرف ساده است بین دیدن و ندیدن ..... پس برای دیدنت از خود می گذرم .....

با یک دنیا عشق - عمویت سعید

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم بانو شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:50

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد