مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

گنجیشکک اشی مشی

گنجیشکک اشی مشی

با این درشتی ریز شدی

نشستی تو اتاق من

شاید یه وقتی هیز شدی!!!


نشستی تو لونه ی من

حرصی به صابخونه می دی

رو سر من خراب شدی 

به جوجه هات دونه می دی!!


به اومدن توی اتاق

نکنه که عادت بکنی

نکنه بخوای چیزای منو 

یه وقتی سرقت بکنی !!


بقچه می دم رو رختکام

نوک بزنی مشخصه

گنجیشک هوا  اومد دستت 

اینجا بودن دیگه بسه 


آخ چه شلوغ شده سرم 

یا من می آم یا مادرم 

انقده می پایم تو رو که 

حوصله تو سر می برم 


خلوتمو به هم زدی

قفل اتاقو می زنم

با تیرکمون حرکتام

گنجیشک چاقو می زنم


بهشت با گنجیشک نمی شه

اینجا با تو شیک نمی شه 

راه دل من و شما

دوره و نزدیک نمی شه




گنجیشکک اشی مشی 

یه وقتی ناراحت نشین

با هم باشیم قشنگتره 

بیا رو بوم ما بشین!

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم بانو شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:59

همه چی جدید شده ..حتی اشی مشی....

مریم بانو یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:45

ای وووووووووووووووووووووووووووووووووول !!!!!!!!!!! حاجی
من نمی دونستم این شعره خودته ...خوشحالم بازم طبع شعرت برگشت ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد