مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

باید....

برای خوب زندگی کردن باید عاقل و فهمیده بود.

برای خوب زندگی کردن بایستی به کسانی که دانسته و ندانسته ذهنهایمان را از مسیر عشق و گذشت و فهم و خوشبینی و احترام خارج می کنند - مجال جولان ندهیم ....

زندگیمان را باید خودمان با تعقل و فکرمان بسازیم که اگر قدرت تصمیم گیری و فهممان رشد نکند عمری هر کسی این امکان را خواهد داشت ما را به هر سویی بکشاند و از این رو زندگیمان هرگز روی خوش را نخواهد دید..... البته اگر زندگیمان زندگی شود!  

بعضی ادمها هم دوستیشان دوستی خاله خرسه است ! می خواهند مسیر خوب را به تو نشان بدهند کاملا به دره هلاکت پرتت می کنند و وای اگر غافل شوی و با این آدمها همکلام و همدم شوی .................. 

---------------------- 

امشب دلم به حال چشمهای ورم کرده و ریزشده مادرم خیلی سوخت!! سعی کردم او را متوجه این حالتش کنم و به او القا کنم که از گریه و زاری شدید هیچ چیزی حل نخواهد شد! او باید خودداری بیشتری به خرج دهد - اما خودم هم عقلا به اثرگذار بودن این پند - قائل نیستم! خدا به همه تحمل صبر بر داغ جهانگیر را بدهد!

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم بانو.. یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:31

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد