مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

خدای خوبم...

خدا همیشه یه جور زیبایی با من بوده

یه جور که همیشه

از این که بنده ی لایقی

براش نبودم خجالت میکشم


خدا جون دوستت دارم

خداییش خیلی خدایی!!!!


الهی شکر.....

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:37

khoda ro shokr
ishala hamishe shad bashi

ثریا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:24

سلام عزیزم خوبی؟ انشالا که روزهات به خوبی بگذره ... دلم برات تنگ شده بود گفتم بیام یه سری بزنم .. دوستت دارم مواظب نی نی هات باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد