مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

اولین ...

این اولین سالیست

که من مادر دوتا بچه ام!!!!

این اولین سالیست

که مسئولیت مادری ام سنگین تر شده

این سنگینی شونه هامو آزار نمی ده

اما خیلی وقتم رو گزفته

این بی وقتی رو هم می ستایم مهربونهای من..

حتما امسال خاطره ای ماندگار خواهد شد ...

یقین دارم.......


یه تنهایی یه خلوت

یه سایه بون یه نیمکت


می خوام تنها بمونم

تنها دور از جماعت .....



نظرات 1 + ارسال نظر
بانوی کوچک چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:54 http://s1921.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟ اسم وبتو الان دیدم تو اپدیتا ... روزت مبارک عزیزم ... خدا کوچولوهاتو برات حفظ کنه مامان مهربون ... راستی مریم جون دو بار تو اومدی برام نظر گذاشتی دیگه ؟ اخه یه دوست دارم اسمش مریمه وبلاگ نداره چون آدرس وبلاگ نزاشته بود اول فکر کردم اونه ولی فکر کنم شما بودی درسته ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد