مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

پدر زن!

برای پدر زنم احترام خیلی خاصی قائلم

پدر زن من این روزها مثل یک آدم معمولی در حال گذران دوران کهنسالی و خدمت به همسر دربند بسترش است

دلایل احترام من به ایشان یک عمر زندگی با آبرو - تربیت اولادی سالم - حمایت چندساله از همسر و ..... می تواند باشد

اما مهمترین وجه ارادت من به ایشان آموزش احترام به همسر - خانواده ی همسر و بزرگترها به مریم است !!! که اگر اینگونه نبود تا به حال سنگ رندگی من و مریم به روی هم بند نمی شد! احترامی که اکنون در این سن و سال نتیجه اش عزت روزافزون خود و همسرشان بین فرزندان و آشنایان شده است ...

راستی این را هم بگویم که هرگز پیش نیامده از پدرزنم بخواهم دیناری به زندگی من تزریق کند یا قرض بدهد و به این قضیه می بالم !!!

شاید بعضی از آشناهایی که این وبلاگ رو می خونند هم شنیده باشند که شایعه شده پدر زنم برای من خانه ی چند صد میلیونی کنار خودش خریده است !!! بابا تکذیبیه از بیخ و بن صادر می کنم !!

ایشان همین تربیت سالم و جهیزیه ی کامل و درجه یک رو به ما دادند بس!! باقی امید به بقای ایشان و دم گرمشان ! همین !

نظرات 1 + ارسال نظر
,,, دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:03

لطفا اخرشو اصلاح کن
دردسر میشه
بیخیال بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد