مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مادر...

مادر نام مقدسی است 

مادر فدایی فرزند است 

مادر پاکزاد پاک طینت در عرش و فرش فدایی فرزندش است   

مادر از همه چیز می گذرد تا مبادا خاری بر انگشت فرزندش فرو رود 

بسیار مادرانی را دیده ام که مردان خسیس - بدکاره - معتاد و ..... را به هوای بی سرو سامان نشدن فرزندانش تحمل می کند و می سوزد و می سازد 

مادرانی که بر طبل جدایی می کویند را مادر نمی دانم 

...... 

فلانی برادر زنش ..... 

فلانی........ 

وای که چقدر باید خودم را فروخورم !  وای اگر کار  آدم به افراد حقیر بیافتد! تا جایی برداشت از رفتار عده ای ایجاد تنبیه بر خطاهای دیگران است و با آن راه همراهی می کنی- اما اگر کار به جمع کردن غنیمت و سرکیسه کردن و امتیاز گرفتن برسد  ، آن گاه است که دم خروس حضرات کم کم آشکار می شود. 

جمعه روز مرد است ! روز میلاد اسوه ی گذشت و مردانگی! روز میلاد برگزیده ی خطاپوشان! مرد باشید و بی لج و لجبازی از فروپاشی زندگیتان جلوگیری کنید..... 

مگر اینکه ..... 

...... 

نمایشی! من!!؟؟ من که نه غمم پنهان است و نه شادیم ! من که نه در فراز و نه در فرود ادعایی نداشته ام ! من که بی غل و غش دوستتان داشتم و با کمی دلخوری دارم !! اگر نگاهتان تا این حد منفی و بدبینانه است ................ نمایشی کار کسانیست که احساس واقعیشان نهان است ! آنهایی که سرناسازگاری می گذارند تا امتیاز بگیرند و ............ اگر برای خانواده ی ما مشکلی پیش بیاید آیا ............. 

بی خیال 

سکوت 

به امید سازش 

مگر اینکه گرگهای باران دیده دنبال گرفتن انتقام شرایطشان از دیگران باشند! و بدون شک آنها باز هم خواهند باخت. جای ملک و املاک می آید اما کاش خودمان - مادرمان و دوستان مادرمان می فهمیدند راهی که می روند یزرگترین قربانی اش فرزندشان است !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد