مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

نفرت !

دانش آموز دوم راهنمایی مدرسه ی ایران زمین بودم - دبیری داشتیم به اسم آقای حسینی - مردی بسیار جدی و منضبط و  سخت گیر بود. به شدت از او متنفر بودم !! از تکلیفهایش - از خشک بودنش و .....  

پیش خودمان فکر می کردیم مشکل روحی داره - عقده ایه و ..... 

بزرگ که شدم و خودم معلم شدم ، فهمیدم که اون بیچاره چه زجری به خودش می داده و از آسایش و سلامتی خودش مایه میگذاشته تا مگر ما خرفهم شویم !  

گذار زمان به من اثبات کرد که برداشت آدمها از واقعیات تابع شرایط سنی و عقلی و فکری و محیطی ، تغییر خواهد کرد. به همین دلیل نفرت من از هیچ پدیده ای ابدی نیست ..............

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم بانو جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:22

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد