مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

عشقهای ساعتی!

 

وقتی تمام شیرها پاکتی اند!

وقتی همه پلنگها صورتی اند!

وقتی که دوپینگ پهلوان میسازد !

ایراد مگیر عشقها ساعتی اند !!!

نظرات 2 + ارسال نظر
طراح لباس یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:05

سلام. ببخشید اما من دارم تک به تک توی وبلاگ ها نظر میذارم. من یه طراح لباس ایرانی هستم اما با ورود لباس هایی از کشورهای دیگه هیچ جایی برای من و همکارانم نمونده. میشه به لینک زیر برید و نظرتون رو در مورد این مدل ها که دشمن ماطراحان هست ارسال کنید تا از این کار جلوگیری بشه؟نمیگم بخاطر من نظر منفی براشون بذارید اما هرچه که نظرتون هست رو توی این مطلبشون بفرستید لطفا
ممنون
مستانه قمصری/طراح لباس
www.reiran.com/linkpost/428

دختر آسمان! شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:29 http://aseman-man.blogsky.com

حیرانم............این همه عشق...
این جامعه به چه سمت و سویی حرکت می کند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد