مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

تیر ماه!

امسال هم از راه رسید  

مثل هر سال  

تیر ماه پر از خاطره ی  

خوش آن سالها  

و تیر ماه این روزها  

با آن گرمای کشنده  

و  

دم! 

 

اما صبر می کنم  

و به امید نفوذ 

قطره در سنگ  

می مانم! 

  

خدایا رنگین کمان را  

سهم من کن 

چون من تا آخرین قطره  

در باران ایستادم  

بی پناه و چتر 

خدایا یاریم کن! 

تیر ماه....... 

 

 

کاش ذهنمان ...زندگیمان هم دکمه ی شیفت+دلیت  داشت 

 تا برای همیشه خذف می شدند بی هیچ زحمت و  مزاحمتی 

 برای همیشه !! بعضی چیزها با همه ی متعلقاتشان!

نظرات 1 + ارسال نظر
ثریا یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:17

سلام مریم جون خوبی؟ عیدتون مبارک باشه عزیزم ...
تو این شب عیدی من تنهام خیلی دلم گرفته همش با نینی حرف میزنم میگم وقتی تو دنیا بیای من دیگه تنها نیستم ... خیلی روحیم خوب نیست همش تو خونه ترس همراهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد