مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

پدر و مادر

پدر و مادر دو واژه ی مقدسند! فارغ از مشکلاتی که در شخصیت هر بنی بشری یافت می شود ، این واژه ها در کنار هم تداعی گر کمال عشق ، مهر ، صفا ، لطف ، دلسوزی ، گذشت و ایثارند.

پدر و مادر خوبم! ممنونم که علی رغم تمام مشکلات ، تا زمانی که به حضور شما نیاز دارم ، یعنی تا همیشه ی بودنم ، با همید و من را از پیوند مهربانانه تان بهره مند می کنید ......

گاهی به مو رسیدنهای زندگی را دیده ام ، اما اینقدر پاکی ، صفای باطن و گذشت داشته اید که انتخابی خودخواهانه ، بی بازگشت و با پز روشنفکرانه نداشته باشید!

این لینک یکی از صدها فیلمی است که در دنیای مجازی درباره ی نیاز فرزند ( به خصوص دختر ) به حضور والدین ( به خصوص پدر) دیدم:

فیلم:تاثیر ارتباط دختر با پدر بر بلوغ زودرس جنسی

نظرات 2 + ارسال نظر
وب مانی پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:01

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

دختر آسمان! پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:19 http://aseman-man.blogsky.com

من دست بوس دستانی هستم... که مرا شیره جاب بخشیدندو تا این جا که رسیدم...بسیار یاری ام نموده اند.
من فدای ایشان...
من شمارا لینک میکنم.تا زود زود بهتون سر بزنم.
با تشککککر از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد