مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

بوشهر

قصه ی تحصیل در بوشهر هم برا من تمام شد 

قصه ای که استاد مغرورمان می گفت باور نمی کنم !! تو می مانی!! 

اما دانشجوی شاخص کلاس در روزی که می گقتند کارهی انصراف را انجام نمی دهیم از ساعت 12:30 تا 13 تمام کارهای انصرافش انجام شد تا یادش بماند گه کار نشد ندارد!! اگر بخواهد! 

 

هر کسی می آد انبار سابق منو می بینه سری تکون می ده و می گه آخه چراااااااااااا!!!!! انباری به این بزرگی ، درست روبروت ، اون هم با این قیمت فروختی!!!!!!1 حالا این شخص ، دوست دانش آموز ، همکار، خویشاوند، مشتری و .............. هر کسی به نوعی با تو ارتباط داره هست ! می تونی تصور کنی وقتی یه انبار میلیاردی رو به یک سوم قیمت فروختی و همه هم بابت این قضیه تو رو سرزنش می کنند چه باری روی دوش تو می آد!! 

اما من باید ژست یه آدم منطقی و فاتح رو بگیرم و بگم حتما خدا خیری در این قضیه برا من گذاشته !! و بشینم فکر کنم با خورده پول باقیمانده ی انبار په می شود کرد!!!!!!! که البته این قضیه هم .............. 

بی خیال! 

بعضی تجارب خیلی گرانند ...............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد