مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

کابوس دلگیر تولد

صدای ساییدن دندانهایت به هم را ، حتی در خواب هم می توانی بشنوی 

هراسان از پی کابوسی از خواب می پری 

کابوست فروش انبار است 

شاید باورکردنی نباشد!!! اما خداییش واقعیت است!!! 

هیج بنی بشری و هیح منطقی فروش انبار را تایید نکرد غیر از 3 نفر! یکی برادرم که دوست داشت فشار مالی روی من کم شود ، دیگری یکی از بستگان که انگیزه اش را نمی دانم و دیگری حسن صالحی که کلی از این معامله به جیب زد!!! و همه ی انسانهایی که انبار را دیدند بر اشتباه من صحه گذاشتند، حتی کارگر دهدشتی که امروز انبار را تخلیه می کرد .......... 

دور از گوش شما دارم روانی می شوم! پشیمان و پرخاشگر شده ام !! حسابییییییییییییییییییییییییییی 

راستی دیروز وقتی حال مریم زیاد خوب نبود ، پیش خودم تصور کردم سرطان گرفته و قرار است به زودی بمیرد!!!!! سخت دلگیر شدم ! یک دلگیری عمیق و دوست داشتنی! 

خوب من آمدم !  

امدم که عشق بنیاد کنم  و وسط این فضای عاشقانه انبار فوق العاده ای دست و پا کنم و بعد ب.... داخلش ! بی خیال! 

بی خیال دانشگاه هم شده ام اساسی ها!

نظرات 1 + ارسال نظر
اس ام اس عاشقانه یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 http://jokestoon.com/

با سلام و عرض ادب خدمت شما وبلاگنویس محترم

انصافا وبلاگ زیبا و ارزشمندی دارین ...

این رو جدی میگم

راستی به ما هم سر بزنید و اگه دوست داشتین ما رو با نام اس ام اس عاشقانه لینک بفرمایید ...

در این صورت لطف بزرگی رو در حق ما انجام دادین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد