مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

این روزا

این روزا بدجوری کلافه هستم 

بدجوری ناامید و دلشکستم 

از عاشقی من روی خوش ندیدم  

از روی بوم عاشقی پریدم  

زجر مدام و من بی حوصله 

حوصله نیست حتی برای گله 

ساکن قلب من یه روسیاهه 

که دائما تو فکر یک گناهه  

تهمت بیجا و توهم عشق 

تو حال روز من چقدر گمه عشق 

از این زمونه بدجوری سیر شدم 

 بدجوری بازیچه ی تقدیر شدم

این روزای شومو خدا تموم کن 

یا که جوونیمو بازم حروم کن .......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد