مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مامان دلم برات تنگ شده

مامان میخوام سر روی پاهات بذارم و ببارم

مامان میخوام غرور بشکنم

می خوام باهات حرف بزنم

مامان می خوام دست روی سرم بکشی

نه می خوام بغلم کنی

بگی آروم باش

پهنای اشک صورتم رو پاک کنی

می خوام بغلم کنی

نه !

می خوام گریه کنم و آرومم نکنی

می خوام سبک شم

می خوام از آدمهای کثیف برات بگم

که چطور دختر کوچولوتو اذیت میکنن

چطور اشکشو در میارن و بی تفاوت رد میشن

نه !

اصلا فاتحانه سر بالا میگیرن و رد میشن

می خوام بغلم کنی

گرمات

عطر تنت آرومم کنه

اما باید

بیام سر خاکت

کنار یه سنگ سرد و بی روح بشینم 

و برات گریه کنم

مامان دلم برات تنگ شده

مامان

منو هم ببر!!!

خواهش میکنم....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد