مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

حتی ب غلط!

چ خوب ک اینجا رو تار عنکبوت گرفته

اصلا جاهای متروک انگار جاهای دنج تری ب نظر میان


دلم میخواد سرم رو روشنت بذارم

گریه کنم

و بگم اصلا همش تقصیر تو بود!

همش تقصیر خودت بود لعنتی جذاب!

رد اشکم سر شونت بمونه

زیر چشمی از همون نگاههای  لعنتیت بهش بندازی

و آروم لبخند بزنی و بگی

دیووونه!


گاهی باید توی زندگی اصلا غلط کنی! میفهمی؟ 

چند بار زنده ای که همش کا درست رو انجام بدی؟ اصلا  توی زندگی گاهی 

غلط کن! 

بعد هم نگو غلط کردم

بگو خوب کاری کردم! حتی ب غلط! 


آدمیت رو زیر سوال نبر

روی دیوار اتاقت بنویس

من نه عروسک خیمه شب بازی دیگرونم

نه رباطم

نه ماشین خودکار

من انسانم! 

و میخوام زندگی کنم 

تصمیم بگیرم

اصلا غلط کنم! 


دیگه نمیخوام ایکس بگه آفرین

ایگرگ بگه احسنت ! 





اصلا

همش تقصیر تو بود 

 حتی ب غلط!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد