مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

کرونای کثیف

فکر می‌کردم کرونا را دریبل زدیم و رفت،اما انتقام واکسن‌های چینی و روسی و کوبایی را از من گرفت. پنج روز از کرونا مثبت شدن رسمی و بستری من می‌گذره. برای همه سخت بوده، مریم، بچه ها، بابا و مامانم..... مشکل اصلی من قند بالاست و بعد کم شدن اکسیژن خون.

فردا میام خونه، اینجا داغون شدم.بابا و مامانم و تا حدودی پرویز برادرش و زنش هم تا حالا هر جور تونستن به مریم که خودشم مبتلا شده کمک کردن.به هر روی دعا کنید قند بالا مارکو به جای بد نکشونه به خاطر خانواده!! این بدن امروز ۶ بار انسولین خورده!حق بدید نگران باشم.











نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد