مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

در امتداد شب....

26 تیر

دم دمهای صبح

-حاجی نماز خونها نمازشون قضا میشه من با اجازه چت روم رو می بندم! یاهو مسنجر


+خورشید این همه طلوع کردی چه گ.... خوردی! کاش امشب تموم نمی شد


-هاهاهاهاها(به جای آیکون خنده این روزها رایج بود)


نگاه می کنم نمی بینم
چشم مرا هوای تو پر کرده
نگاه می کنم ، نمی بینم
چشم مرا هوای تو پرکرده

گوش می کنم ، نمی شنوم
گوش مرا ، صدای تو پر کرده
....................
نگاه می کنم ، نمی بینم
چشم مرا هوای تو پرکرده

گوش می کنم ، نمی شنوم
گوش مرا ، صدای تو پر کرده
.................................
ای چشم من بدون تو نابینا
ای گوش من بدون تو ناشنوا
با من بمان ، همیشه بمان ، با من
با من بمان ، همیشه بمان ، با من می کنم نمی شنوم
گوش مرا صدای تو پر کرده
نگاه می کنم نمی بینم
چشم مرا هوای تو پر کرده
گوش می کنم نمی شنوم
گوش مرا صدای تو پر کرده
ای چشم من بدون تو نا بینا
ای گوش من بدون تو ناشنوا
با من بمان همبشه بمان با من
با من بمان همبشه بمان با من

نگاه میکنم از آلبوم:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد