مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دانشگاه تهران

امسال بعد ده سال رفتم کارهای مدرک ارشدم را تکمیل کردم

مدرک در کشور ما دوزار نمی ارزد!

چند سال قبل جامعه شناسی دانشگاه شیراز قبول شدم نرفتم، برای دل و دانش خودم بود اما ثبت نام نکردم


امسال به طرز عجیبی ضرایب کنکورم خوب بود

خصوصا در زمینه هوش  دانش مدیریتی

ارشد Mba گرایش استراتژی ، یا مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران انتخاب اولم بود و قبول شدم

هر چند با دیدن عناوین و سرفصلها که مباحث اقتصادی بود و سطح دانشگاه کمی  مایوسم اما احتمالا ثبت نام می کنم

با حجم بالای کارای وزارتخانه  هم اصلا نمی خواند

اما به امتحان کردنش می ارزد!!


نظرات 1 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 21:05

هر چی خوبیه مال تو عشقم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد