مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

سهراب پاکزاد، کارهاش عاالیه، بماند ب یادگار


 تو مث نم نم بارون توی هر حالی قشنگی من حسادت میکنم وقتی تو با هرکی میخندی اومدی عشقو بذاری رو گلبرگای تشنم انقده خوبی جسارت میکنم بهت میگم عشقم سر تو شوخی ندارم و من نمیذارم بگیرنت ازم وسط بازی توام با اینکه میدونم شر میشه واسم سر تو شوخی ندارم و من نمیذارم بگیرنت ازم وسط بازی توام با اینکه میدونم شر میشه واسم لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای لالالای مث بادبادک شدم تو آسمون تو مث یه قاصدک تو دست مهربون تو حالا که من شدم همه ی آبروی تو به همه دنیا من نمیدمت به جون تو سر تو شوخی ندارم و من نمیذارم بگیرنت ازم وسط بازی توام با اینکه میدونم شر میشه واسم سر تو شوخی ندارم و من نمیذارم بگیرنت ازم وسط بازی توام با اینکه میدونم شر میشه واسم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد