مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

بخور پررو تر شی!

دیروز سر جریانی که به درس خودشم مربوط بود

عصبی شدم

و پسرک سرم داد زد و واکنش‌های بدی نشون داد


دیشب تا نزدیکهای ظهرامروز  سرسنگین بودم باهاش


اما 

صبح براش صبحونه ی مورد علاقش که تقریبا به اندازه‌ ی یه وعده نهار انرژی می بره براش درست کردم که یادش نره دوستش دارم هنوز و مورد حمایت ما هست!


وقتی که آماده شد گفتم بیا بخور پر روتر شی! 


پرید بوسیدم گفت ببخشید روزتم مبارک بیا بخور پر روتر شی! 


خندیدم گفتم مگه هنوز روز مادره؟ گفت نه همینجوری روزت مبارک، معذرت می خوام!


به همین میارزید. که شهامت عذر خواهی کار بدت رو پیدا کنی...! 


آخه تو که نمیدونی من چطوری عاشقتم جوووجه ی ریش قشنگ من❤️

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد