مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

خطرناک....

عصر با یه موزیک ترک که خیلی دوستش دارم چند دقیقه ای داخل تراس با خودم خلوت کردم 

و 

به این فکر میکردم که چه آدم خطرناکیم من! 


چطور تونستم یکباره اینهمه تغییر رو ایجاد کنم؟

یا بهتره بگم تغییرات رو بپذیرم 

چطور تونستم از اون حجم عادت و دلبستگی

یهو دل بکنم؟


و بعد به بابام فکر کردم  و اون اراده های  قشنگش.........دلم براش تنگ شد.....


غروب شد.....و ادامه ی زندگی......




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد