مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

هوس دیار دارم.......

برف می بارد هوا به شدت سرد است 


آقای خانه ریموت درب پارکینگ را با خود برده  ....بسیار عجله دارم .....نیست نیست..

به ناچار درب واحد روبرویی را می زنم و از خانم همسایه تقاضای ریموت می کنم 


در باز میشود گربه کوچک خانگی او جلوی در ظاهر می شود برای نگهداری در خانه نژاد پرشین کت را ترجیح می دهم اما این حیوان خانگی من نبود و نباید به سلیقه ی من هم باشد  


ریموت را از خانم همسایه میگیرم کار انجام می شود و مدتی بعد ریموت را برمی گردانم 


خانم همسایه که زنی مسن  است و تنها زندگی می کند  با خوش رویی به من می گوید دخترم چای حاضر است اگر نه ، یک شیر قهوه مهمان من باش .....


لبخندی به وسعت مهربانی اش در این غربت  به روی صورتم می‌نشیند تشکر می‌کنم و به واحد خودمان می آیم چای و قهوه اینجا هم حاضر است اما دیگر عطر مهربانی ندارد.........


فنجان مرا برمیدارم ، پشت پنجره به تماشای برف می نشینم جرئه جرئه می نوشم و به این فکر می کنم که چقدر مهربانی زیباست و چقدر من دلتنگ شهر و دیار خودم هستم...... 







نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 09:26 http://badeyedel.blogsky.com

به به تهرانم برف اومد پس
مهربانی زیباست ای زیباپسند

سپاس...نام شما برایم سنبل خوبی هاست ...یاد آور خاطرات خوب ....سمیرا الهه ی عشق

گربه سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 10:54

گربه

رد و‌نشونی ازتون نیست جناب گربه !
اما حسم ب من میگه کسی با انرژی منفی
اینجا حضور پیدا نمی‌کنه......

حسین سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 15:26 https://darfarasoyzendegi.blogsky.com

خوش به حالتون داره برف میاد
بشادی باشید
دم اون خانمه گرمممم
چقدر قشنگ توصیف کردین
دمتون گررررررررررررررررررم

الهی دل همه کنار برف ،گرم باشه

موش سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 21:13

سنبل؟ یا سمبل؟

سمبل ،حق با شماست غلط تایپی بوده یا اشتباه لپی ....یاد خاطره ای از سال آخر دانشجویی با یه استاد باحال افتادم و کلی حالم خوب شد.....یاد ایامی .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد