مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

طبق رسم دیرینم 

داخل تقویم سال بعد 

 تاریخ های خاص 

مثل تولد اونهایی که واسم عزیز هستن 

و یا تاریخ هایی که دوستشون دارم 

رو مارک میکنم 


رفتم تقویم ۱۴۰۲ رو چک کردم 

سر ،یه،  تاریخ هایی دلم نتپید ...

و این حس خوبی نبود .


خدایم

من مریم رو‌میخوام .لطفا.....


نظرات 1 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:55

سلام و درود
چه کار خوبی میکنی روزهای خاص رو مارک میکنی ایوللا بهتون
کاش میگفتید خانم مریم کیه؟

سلام و سپاس

مریم خودمم ،تا حالا شده اونقدر روحیات و خلق و خوی شما عوض بشه که دلت واسه خودت تنگ بشه؟اون آدمی که قبلا بودی......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد