مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

گفتم،گفت،ساکت شدم!

.

.

.


گفتم  بهتر نبود بر می گشتی به خاطر پاره ی تنت ؟ساختن یک زندگی جدید سخت تر نبود از ترمیم قبلی؟


گفت بر گردم که بازیافت بشم؟ میدونی بازیافت رو از کجا جمع می کنند؟؟. حتی اگر تاج سر ازش بسازن.........


بغض کردم ،

حالم دگرگون شد،

اصلا دیگه خفه شدم!



توی دلم (شاید حق با توئه.)






بعدا نوشت:

از روز شروع این دفترچه خاطرات 

قسمت نظرات باز بود 

اما الان ناگزیریم پس از تایید منتشر شود 

چون برخی پس تز درج نظر سهوا یا عمدا! 

لینک وبلاگهایی رو قرار می دن که در شأن خانواده 

و این دفترچه نیست!









نظرات 3 + ارسال نظر
سینا خان یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:26 https://spread-of-silence.blogsky.com/

خودت فهمیدی چی گفتی؟
مجبوری مگه

حسین یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:44

سلام و درود بر شما
ممنونم که به وبم سر زده بودید
متشکرم
انیدوارم حالتون خوب و سلامت باشید

سینا خان شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:21 http://Spread-of-silence.blogsky.com

سلام
کامنتی که در این پست و اولین کامنت هم هست برا بنده نیست و به فرد ابله و بیمار با نام من به شما کامنت داده

سلام
بله ،متوجه شدم بیچاره های مجازی کم نیستند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد