مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

در استانه سال جدید

مبارکه

نظرات 4 + ارسال نظر
سینا خان سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 14:43 https://spread-of-silence.blogsky.com

مبارکه؟
همین؟
توان نوشنتن یک خط هم برای عید ندارید؟

شخصیت دُر گرانیست
به هر کس ندهند.....

پپپپ سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 23:52

البیمن

سینا خان یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 17:50 http://Spread-of-silence.blogsky.com

سلام

اون کامنتی که با نام و آدرس من برا شما ارسال شده برا من نیست
و متاسفانه فرد ابله، شیاد و بی شرفی این کار زشت رو انجام داده
و این موضوع رو در پست یکی به آخرم تحت عنوان «اخیرا» توضیح دادم که چرا اینکار رو می کنه
البته تا بحال شما چهارمین نفر در محیط بلاگ اسکای هستین که متوجه شدم این هرزه عوضی با نام و آدرسم برا وبلاگ ها ارسال کرده است که خدا هم خودش رو و هم پدر و مادرش رو لعنت کنه
ان شاءالله
البته من دیروز این مهم رو تصادفی با چک کردن آمار بازدیدکنندگان وبلاگم متوجه شدم که مثل شما بعد از ملاحظه این کامنت توهین آمیز به وبلاگم مراجعه کرده

سلام
بله تقریبا متوجه شده بودم
مطمئن شدم ....

سینا خان یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 17:54 http://Spread-of-silence.blogsky.com

لازم به ذکر هست کامنتی برا منه که عیناً در وبلاگم در کامنتا ملاحظه بفرمایید
مثل همین کامنتی که براتون ارسال کردم

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد