مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

تلنگر....



درست در اون  زمانی که حس می کنم 

آلارم باطری بدنم به شدت به صدا در اومده 

و دوست دارم هشت تا دست دیگه قرض بگیرم


یه صدای دلنشین از خواننده دوره گرد کوچه 


««کاشکی خبر نداشتی 

دیوونه ی  نگاتم 

.

.

کاشکی صدای قلبت

نبود صدای قلبم .....


معین ...


»»


تلنگر می زنه که زندگی ادامه داره 

و صدایی توی قلبم میگه

اصلا به فکر عزیزانت هستی؟

یادی ازشون میکنی؟

به فکر سلامت جسم و‌  روحشون هستی؟

دلتنگ میشی؟


چه بی وفا شدی تو دختر.....

به خودت بیا ...


چراغها رو‌ کم میکنم 

با مریم خلوت می کنم ....

باشه اعتراف 


««دلم تنگه »».




نظرات 2 + ارسال نظر
فاضله سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 13:17 http://golneveshteshgh.blogsky.com

دلتنگ نباش

اگر بشه ،حتما

یه نفر همین حوالی چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 16:13

اونهایی که احساس حالیشونه معمولا خیلی خوبن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد