مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

تفاوتها ...

گاندی گفت :

« عزیز من ،هنر در فاصله هاست»

مریم گفت:

«عزیز من،آرامش در پذیرش تفاوت هاست »


یه مورد خیلی کوچک و پیش پا افتاده

مثلا 

من عااااشق ،شرینی هایی هستم که 

با پنیر شور خامه ای درست شده باشن 

اصلا بهش فکر میکنم دوست دارم 

بپرم شیرینی فروشی سر کوچه!


اما 

همه ی اهل خونه متنفرن !

طوری که یه بار مجبور شدیم 

کیکی که واسه مراسمی از یه شیرینی 

فروشی خیلی معروف تهران گرفته بودیم 

پس ببریم !و اونها هم از ترس اعتبار و ابروشون 

جلو یه عاالمه مشتری راحت عوض کردن!



همین یه مورد رو امروز داشتم داخل 

آشپزخونه ،وقت پختن قیمه !جاتون سبز ...

( احتمالا باز دلم از این نوع شیرینی کشیده بوده )

تو مغزم مرور میکردم که به این نتیجه رسیدم 

که آرامش در پذیرفتن تفاوتهاست ....


.نقطه ته خط.





نظرات 2 + ارسال نظر
یه نفر همین حوالی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 22:05

کاملا موافقم

سپاس

ماهش پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 22:07

همیشه آرامش داشته باشید.

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد